lördag 8 september 2012

Barnkläder försäljning!


Idag har jag äntligen tagit tag i vinden.
Jag bara samla på mer och mer grejer där uppe
och ha svårt för att göra mig av med vissa saker.
Som exempel barn prylar..
Men som de känns nu är vi nöjda med våra två gossar
och därför kanske inte ha någon användning av alla små kläder igen.

Är inte så mycket för varken blocket eller
tradera så jag lägger upp lite bilder här i bloggen i stället.
Kläder och skor är från ny född till ca 1½-2 år till storlek 86
Jag har mängder av kläder i olika märken, även hoppgunga, babysitter,
babygym och masskor med leksaker.
Om någon är intressead av något skicka jag gärna fler bilder.

För er som bor i eller runt Halmstad är ni välkomna hem till mig
och hämta, annars postar jag gärna om det är något ni vill köpa.
Jag skriver inte ut några priser
då det inte är så viktigt för mig
utan tycker mest det är roligt om de kommer till användning.

Vi är rök fria, har haft hund men hon fäller inte
och kläderna har legat/ligger i plastbackar.

Fleeceoverall, kappahl, storlek 80

tjock vinterjacka, Nameit, storlek 74

overall, Lindex, Fix, storlek 80

Babybjörnsele, marinblå

Fleecejacka, gekås, storlek 74-80

tunnare jacka, HM, storlek 80

softshell jacka, Lindex, Fix, storlek 86

vinterjacka, Nameit, storlek 86

mängder av byxor och tröjor i storlek 50-86

vinterjacka, nameit, storlek 68

baby mössor svarta och marinblå

bebisoverall, nameit, storlek 50-62

mellanjacka, gekås, storlek 74

overall, nameit, storlek 68 el 74

skaloverall, polan & pyret, storlek 74

tunn jacka, HM, storlek 68

vinterskor, eurosko, storlek 21

vintersko, din sko, storlek 21

vintersko bebis, hm

innesko bebis, gekås

vintersko bebis, eurosko, ca 6 månader

Vid intresse maila mig på virkalitenkaka@hotmail.com

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...