onsdag 17 augusti 2011

Mera rosa!

Ha kommit in i att virka rosa och 4 av varje.

Nu är jag klar med mina 4 rosa dammsugare.

Även 4 rosa maränger.

En munk, ska bli fler.
Ha sytt på vita glaspärlor i 2 olika storlekar.
Pärlorna kommer ifrån Panduro och heter Rocaillespärlor.
Diam är på de små 2,5-2,8 mm, ca 2250 st 
och de stora 3,8-4,3 mm, ca 650 st

De rosa bakelsena som jag gjorde förra veckan.

Lucas ville gärna hjälpa sin mamma att ta kort.


Det är alltså Lucas som ta bilderna.

Mendas jag ställer iordning för att ta den "prefekta bilden".

Som kommer här :)

Denna smarta förvaring ha jag köpt till mina pärlor.
Även den från panduro.

    

Idag komer garnerna som jag beställde förra veckan från

Garnet Bianca använder till
kokorsbollar, kokostopp och skumraket.


2 kommentarer:

  1. Det ser verkligen gulligt och sött ut med just rosa,du gör så otroligt fina saker. Dessutom virkar ju väldigt fint och jämnt.

    Ha det så gott//kram
    Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...