torsdag 18 augusti 2011

Gissa färg?!

Rosa så klart :)
Igår virkade jag upp ännu mera rosa.
Tänkte att jag skulle gå i genom de kakor/bakelse jag kan komma på i rosa,
sen gå vidare till nästa färg och göra likadant

Mini prinsesstårtan.

Munk.

Munk med rosa pärlor på, syns lite dåligt på bilden.

Oreo, två vita och två rosa.

Mini cupcakes.

Detta pysslade jag med igår kväll.

De både munkarna.

Så här lång har jag kommit till Mickelsmäss.

Fick hem cellofan påsarna jag har beställt idag.
125 st i tre olika storlekar.

Beställde från pyssloteket.

Beställde hem rosa garn som ocskå kom idag,
tog ett par nystan beige garn ocskå.
Dessa har jag så klart beställt från Garnaffären.se

Va det är smidigt att sitta hemma,
 klicka i vad men vill ha på internet och efter ett par dagar
kommer de i brevlådan :)

3 kommentarer:

  1. Jag sitter här och blir hungrig av att se på dina bakverk haha, får nog ha i mig lite frukost snart.
    De där cellofanpåsarna var fräcka, men de är ganska tunna va? Jag behöver egentligen brev i stadig plast, undrar om de kanske har det med. Ska kolla.
    Visst är det superbra med internet, jag handlar säkert 80% av allt (förutom mat) på internet.
    Ha det gott
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Dina bakelser är jättefina, härligt med så mycket rosa. /Christel

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra kakor. Bara för att det är rosa ser de riktigt söta, som i socker, och goda ut.
    Jag beställer garn på internet ibland, men helst vill jag se hur färgen ser ut. Garnaffären här i Varberg har öppnat nu igen. Den heter Tinas Garn nu och säljer Svarta Fårets garner. Tex. Tilda. Var där i onsdags och köpte några nystan, 32 kr kostade Tilda. Öppet mellan 10-18 utom på måndagar, då det är stängt.
    Kram Eva

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...