torsdag 21 mars 2013

Filten!

Kommer jag någon gång bli klar med denna filt? !



10 kommentarer:

  1. klart att du blir :) den ser ut att bli fin.
    På instagram visar jag mycket bilder på mina tre katter och min lille hund
    användarnamn: swedishragdollmafia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tanken är att de ska bli en liten barnfilt att hänga på pojkarnas lilla skinfåtölj.

      Roligt, jag har dig på instagram nu :)

      Kram Cina

      Radera
  2. Klart du kommer, du har ju klarat av en tidigare :) Ser verkligen ut att bli fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Julia.
      Hoppas den blir bra, har inte tänkt att göra den lika stor som den förra, så de ska väl gå.

      Kram Cina

      Radera
  3. Jamen självklart!
    Själv kämpar jag med en sjal med haal mönster som aaaaldrig verkar bli klar, kanske för att jag gör saa mycket annat emellan;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag ha en sjal som legat i ett år, blir inte att jag ta tag i den. En sån spindelsjal.

      Kram Cina

      Radera
  4. Hallå! Det kommer säkert att bli en lika fin filt som den andra, i värsta fall får du virka en kudde istället :) Ha det bra, Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Jag ska göra en barnfilt, så de är inte lika stort projekt som den andra va .

      Kram Cina

      Radera
  5. Ser ut att bli en jätte fin filt! Snyggt val av färger :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, hoppas den blir klar någon gång :)

      Kram Cina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...