lördag 22 december 2012

God Jul !

Vilken fantastisk vecka det har varit,
vi har bakat massa julgodis, julpyntat, haft fin besök både i måndags och idag.
Vänner som jag gick i skolan med, från låg- till högstadiet.
Madelene bor här i Halmstad så vi ses då och då,
men Linda och hennes Stefan har jag inte sett på ett par år.
Jätte roligt!!
Och så kom min mamma och mormor på besök i onsdags,
pappa kom en snabb sväng i torsdags
efter det åkte jag och pojkarna till stan och fikade med fina Sanna
och hennes underbara pojkar, Ludde och Ville.
Jätte trevligt !
 
Har varit en lugn och mysig vecka,
i morgon kommer svärföräldrarna, David och min lilla vovve, Nelly.
Mysigt!!
 
 
Hoppas julkorten har kommit fram som dom skulle,
tack för alla fina julkort som vi har fått.
 
Jag och mina pojkar önskar er en riktigt god jul!!
Kram
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...