onsdag 12 december 2012

Fotat mina bakverk med kameran!

Sen jag skaffade min mobil, tas nästan alla bilder med den.
La mycket tid innan på att fota med kameran, lägga in dom i datorn,
välja ut de jag gillade för att sen ladda upp dom i bloggen.
Det ta så mycket mer tid än att knappa av en bild med mobilen
och "slänga" upp på facebook eller i bloggen.
 
Men nu va de fint och soligt ute, då blir de bättre bilder när man har bra ljus,
så passade på att fota lite med kameran.
Och de blir ju rätt stor skilland, mycket finare bilder.
Få kanske blir bättre på att använda kameran igen.
 
Här är tre cupcakes.

Den blå skickas idag till Anita med de andra har jag kvar.


Lucas ville gärna vara med på bild.

Tycker dessa va rätt söta ihop!

Sen har jag virkat två mini prinsesstårtor.
Den gröna är med i utlottningen hos Fika Med Eleonore.

Det är i princip samma mönster på cupcaken som mini tårtan.
Ros, blad och början på överdelen.
Det är meningen at mönsterna ska vara lätta
och att man ska känna igen sig lite när man virka.
Tror och hoppas att jag har lyckats med det!
 
I lördags, tror jag de va, virkade jag en munk.
Kul när de blir lite annat pyssel i bakverken, som pärlorna.

Hel bild på alla bakverk!

 
Hoppas på att virka fler härliga bakverk, tycker det är kul igen!



6 kommentarer:

  1. KUL att se allt du virkat det sista, hoppas jag får lite mera tid till allt sånt nu i jul!!
    KramMAlin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, känns jätte roligt att har kommit igång igen. Fick lägga filten åt sidan lite, den tog ju lite tid att göra :)

      Kram Cina

      Radera
  2. Det blev fina bilder med kameran!
    mvh Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Tusen tack för ljuvlig blå cupcake. Den ska få en fin plats här hemma. Du är så duktig och jag är så glad att du säljer dina fina saker.
    Stor bamse tack kram från Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heej!

      Åh vad bra att du gillade den. Då blir jag glad!!

      Kramar Cina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...