söndag 16 december 2012

2 advent tävling - avslutad!

Nu är tävligen avslutad.
Tack alla ni som deltog i tävlingen.
 
De tre som vann är:
 
Berlock nr 1
Vill gärna vara med!! Skulle jag vinna vill jag gärna ha en av berlockerna.
 
 
Berlock nr 2, hjärtat
Jag är med och vill gärna vinna berlock två, den som ser ut som ett hjärta :)
christina.zhou.95@gmail.com
 
 
Örhängerna
Jag vill vara med och vill vinna dom underbara örhängena!
 Älskar örhänge!
Så kul när dom på jobb ser att man har ngt nytt fräckt och dessa var ju helt underbara!
Lägger upp tävlingen på min blogg imorn vid ett tiden!
 
Grattis!
 
Vill ni maila er adress till mig, virkalitenkaka@hotmail.com
 
 
Tack än en gång Tina för de fantastiska smyckerna!!
 
 


1 kommentar:

  1. Tack för den fina berlocken och julkortet!!
    God Jul allihopa!!

    Kram, Anette.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...