söndag 2 september 2012

Kalaset!


Fick så otroligt fina presenter,
allt var jätte fint.
Stort tack för detta, men på tok för mycket.

Tog lite bilder..

Dukningen..

från andra hållet..

söta servetter från Clas Ohlson..

bästa faster Camilla.. 



Bilder på mina fin fina presenter.

hårspray..

kort från mina tre hjärtan
Daniel. Lucas. Liam

tack Lina och Cissi för korten..

fina röda handdukar till de nya badrummet..

fin kökshandduk och ljus..

en underbar skål och fat/tallrik från mateus
och special sax..

pengar..

barn passning och spa, kanon present..

jätte fin köksbricka, nagellack och hårtoffsar..

mina walkingskor som jag valde ut åt pappa..

Och även blommor, som jag glömde att fota.
Toppen fina presentar. Tack så jätte mycket.

2 kommentarer:

  1. Grattis igen!! Vilket fint kalas du har!! Man kan nästan tro du fyller 50....Nej jag bara skojar!! Du är ju bara hälften så gammal som mej, så du förstår att jag känner mej gammal!! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Nä jäkla skit oxå! Missade din födelsedag! Visste ju att det var nu i faggorna... Stort GRATTIS såhär lite försent! Verkade som du hade en strålande dag =) härligt, bortskämda mammor är inte mer än rätt!! Stor kram från mig och grabbarna!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...