fredag 17 augusti 2012

virka liten kaka i Amelia tidningen!


Nu sitter jag på jobbet och ha lunch.
Lunchen är risgrynsgröt, jordgubbsylt och vatten.
Innan jag gick på semester åt jag det varje dag den sista veckan.
Tycker det är gott, lätt att ta med sig
och det mättat bra.

Daniel fick åka och köpa Amelia Höst tidningen igår,
då jag fick veta att jag stod med i den.
Va inte så mycket,
men lite stod det om min cirkel som jag ska hålla hos ABF.

Nu ska jag fortsätta avnjuta min underbara? måltid.

 

 



1 kommentar:

  1. Då köpte jag fel Amelia :( Blev så nyfiken när du skrev att du fanns med i tidningen. Men jag ska nog köpa den här också. Tycker det är så kul att du blir så uppmärksammad ;) Härligt att folk tycker om virkade bakverk. Nu ser jag fram emot ditt avsnitt i Tvn. Du måste meddela när det blir :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...