lördag 14 juli 2012

Semester!

Igår började min semester, 5 veckor.
Underbart!
Vi började första semesterdagen med att åka ner till Malmö
för att titta på Sommarlovsmorgon.
Fint vädet och mycket folk.
Sen körde vi och tittade i lite affärer och en tur till IKEA.

Efter de lämnade vi av pappa Daniel hos en kompis.
Jag och pojkarna körde till Cetrer Syd i Löddeköpinge
för att inhandla mitt fina Café set.

När vi kom hem blev de såklart lek och bus med gannbarnen,
 Tida och Tova.
Ett bad och lite mat sen somnade både jag och pojkarna vid sju.

Jag vaknade halv nio och visste inte om det var morgon eller kväll.
Efter att jag piggnat till lite gick jag ut
för att spraya krukan som ni ser i nästa inlägg.

Idag är det regn och tirst.
Så de få bli inomhus lek, pärla, rita och pyssla.

Här kommer lite bilder från Sommalovsmorgon igår.   





Mina tre hjärtan <3



Liam spanar på båtarna..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...