måndag 4 juni 2012

Vem är jag - mat?!


När jag stod och hängde upp tvätten
(tankspridd som jag är)
slog de mig att det kanske hade varit kul att veta lite mer om vem jag är?!
Tänkte att jag skriver ett inlägg
 när jag kommer på någont intressant?! att skriva om.

Dagens inlägg få bli om mat!

Efter jag fick pojkarna äter jag nästa allt, men undviker helst
Bruna bönor
Rotmos
Oliver
 Lever

Något som jag lärde mig äta efter jag fick pojkarna är
Lök
Räkor
Avokado
Fetaost
Brieost
Champinjoner
Smörgåsgurka
Paprika
Majs

Gillar det mesta bla
Mörkchoklad 86%
Kladdkaka
Smörgåsgurka
Brieost och kex
Fetaost
Rostadlök
Grillad mat
Estrellas Solchips, Havssalt och Gräddfil
Jordgubbar
Gammeldags gräddglass


Massa onyttigt, men de är gott :)






 Allar bilderna är lånade.

De var lite om vad jag gillar och inte gillar.
Något ni vill veta/undrar över, skriv gärna en kommentar :)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...