måndag 25 juni 2012

Boken på gång!


Efter att det stått lite stilla med boken pga semestrar och sjukdom,
är vi nu i full gång igen.
Känns skönt, ska bli så kul när böckera kommer.
Idag har vi gjort klart omslaget så boken är nu färdig att tryckas upp.

Så här kommer omslaget ser ut.
Bilderna minskade han ner lite, tog bort de vita som va runt streckkoden 
och gjorde de vita om ramarna lika stora.


Här är innehålls sidan i boken.

Det går nu bra att köpa min nya bok i PDF fil för 130kr
Skicka då ett mail till mig virkalitenkaka@hotmail.com




3 kommentarer:

  1. Spännande!! Jag tänkte fråga dej om hur du bar dej åt för att sätta in Gilla-knappen?? Jag har försökt men inte lyckats. Försökte göra som fixa-din.blogspot.com men jag gör väl fel antar jag, som vanligt är jag trögfattad!! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken härlig blogg du och vilka fina kakor du virkar. Jag har börjat och virka lite kakor nu också som jag tänkte ge till min dotter när hon fyller år men nu har jag fastnat precis och undrar om du kanske vet hur man gör. Håller på att virka en muffins ur Svartafårets häfte med kakor och då är det ett varv som heter vikvarv men jag kan inte komma på hur man gör. Tror du att du kan hjälpa mig?

    Mvh Karolina

    SvaraRadera
  3. Ååå vilken härlig blogg du har! Helt underbart!
    Jag vill gärna köpa din bok (Inte som fil) du får min mail adress så jag kan få uppgifter ang. betalning!
    Tack!
    ireneshus@telia.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...