tisdag 22 maj 2012

Tävling avslutad!

Oj glömde att publicera inlägget igår, tävlingen är avslutad.

Tack till alla er som varit med i tävlingen,
roligt att de var så många
och tack till er som ville skriva om tävligen i era bloggar.

Jag ha nu lottat fram en vinnare och det är

Evelina

Kul att bloggen blivit så stor! :)
Är gärna med och tävlar om lite garn.
Efter att ha kollat på Garnaffärens hemsida och läst "konkurrenternas"
önskemål bland de övriga kommentarena så bestämde
 även jag mig för att jag skulle vilja ha Svarta Fårets Tilda-garn om jag vann.
Det verkar väldigt populärt och enkelt att virka med
och det skulle vara perfekt att vinna några garnnystan
 nu när jag har fått ditt mönsterhäfte och börjat virka även kakor! :)
Har ingen blogg, följer dock Virka liten kaka på facebook.
Kan kontaktas på evelina.nyqvist@glocalnet.net

Grattis!
Har skickat ett mail till dig så får du välja vilka färger du vill ha.


Tack till Garnaffären 
som sponsrat med garn, värde 200kr 
Ni är underbara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...