torsdag 26 april 2012

Våran Nelly!


Min underbara älskade lilla Nelly som jag saknar dig.

För snart 5 år sedan köpte jag Nelly.
Hon är en blandras, med 5 raser och är väldens underbaraste och snällaste hund.

I höstas fick Nelly flytta ner till svärföräldrarna, i Kristianstad,
 för att vi skulle slippa att gå ut med barnen och Nelly
 fler gånger om dagen när de blir kallt och snö.
Det blir sånt projekt att ta på alla dessa kläder och när pojkarna är så små.

Men nu när våren snart är här (just nu öser regnet) så blir det lättare att gå ut,
pojkarna är större och alla dessa kläder behövs inte längre.

Hoppas du snart kan flytta hem till oss igen.






Fin och nyklipt!





3 kommentarer:

  1. En sådan söt liten vovve!! Ska ärligt erkänna att stora hundar är jag rädd för, men denna är ju en liten sötnos! Det kanske blir lite svårt att sitta och virka med hunden i samma rum. Hon ser lite lekfull ut, så hon kanske leker med dina garnnystan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Jag gillar inte helle stora hundar, tycker dom är lite läskiga :)
      Tror faktiskt hon bara hade legat jämte och myst medans jag virkar.

      Kram Cina

      Radera
  2. Så söt hon är lilla Nelly! Jag vet av egen erfarenhet att det inte alltid är så lätt att kombinera vinter, små barn och hund. Nelly har säkert det bra nere hos svärföräldrarna.
    Kram Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...