torsdag 24 november 2011

Min nya köksmaskin!

I tisdags kom min köksmaskin.
Det blev en Bosch MUM86W1.
Först var jag jätte nöjd,
sen fick jag beslutsångest om jag inte skulle tagit KitchenAid iallafall.
Innan idag va jag och tittade på KitchenAid i butiken och visst verkade den bra.
Men känner att jag få mer för pengarna av Boschen.
Så nu är jag nog nöjd :)
Typiskt mig att alltid vela och få ångest.
Blir alltid likadant, bara jag ska köpa en tröja få jag beslutsångest.
Aja, nog om de.. här kommer lite bilder på min nya vän.

Pojkarna hjälper till att öppna..

börja komma på plats..

fick med olika tillbehör...

köttkvarn, citruspress och grönsaksskärare.

sätter såklart igång och baka på en gång..

bröd ska de bli..

oj muffins blev de också..

ja, och brödet med..

choklad muffins med toblerone i och 3 brödlimpor.

Idag blev de lite färskpressad apelsinjuice..

1 apelsin blev mer än ett halv glas.


Film klipp när vi bakar bröd jag och pojkarna.

7 kommentarer:

  1. Du måste återkomma om ett tag igen, så vi vet om maskinen håller. Jag måste också köpa en maskin. Har varit inne på en kitchen aid länge, men tror att bunken är förliten. Hur stor är den du har nu?

    /Louise

    SvaraRadera
  2. tycker du om maskinen, fundera på köpa denna och undrar va du tycker, är det ett bra köp?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Jag är jätte nöjd med min köksmaskin.
      Så den kan jag absolut rekomendera.

      Kram Cina

      Radera
    2. det blev en bosch=) få väl hem den i veckan, spännande.. Kia

      Radera
  3. Ha gjort flera omgångar frallor och bullar. tycker verkligen om den. ha dock inte andvänt de andra tillbehören än. Vad gör du med grovvispen? pajdeg eller? ska testa grönsakskäraren till helgen då det bli gratäng =) Bara älskar masinen hittills. Kia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du är nöjd med den. Tycker den är jätte bra till gratänger, slippa skiva all potatis.
      Grov vispen har jag till.. hmm ja pajdeg är de nog.
      Kladdkakan har jag nog bara den vanliga vispen.
      Har kommit av mig lite i bakandet, jobba alltid känns de som . :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...