onsdag 19 oktober 2011

Garn & pumpor!

I måndags hämtade jag ut en beställning garn.

Och som vanligt, beställer jag från Garnaffären.se
Nystanet längst ner till höger, 537 korall heter den på Svarta Fårets hemsida,
har jag inte beställt hem innan. Tycker de är kul att beställa nya färger.
Men i bland blir det inte den färg man trodde och denna kan jag säga kommer jag inte besälla fler gånger.
Men de andra nystanen är jag nöjda med och
jag ska göra något kul med det svarta och oranga garnet :)


 Har virkat fler pumpor
.
Dom är rätt söta :)

4 kommentarer:

  1. Har du hittat någon ny beige nyans???

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag använder tilda 505 tycker jag känns som ett bra alternativ istället för 09.

      MVH Kristina

      Radera
  2. Hej
    får man fråga vad det är för nummer på de gröna nystanen?

    Mvh Josefine

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ja visst får du det, det är Tilda nr 38 :)

    Kram Catarina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...