lördag 20 augusti 2011

Siffror och tävlings dax!

Igår blev de nytt besöksrekord i bloggen.
Jätte roligt!
Tänkte, när de blir nytt besöksrekord i bloggen ska jag ha
mina så kallade "snabbtävlingar"

ikväll 21.00 är de dax gör min andra snabbtävling.

Som går ut på att jag lägger upp tävlingen,
den som kommenterar först vinner.
Väldigt enkelt =)

Vinsten ska jag klura på under dagen,
lägger upp bilden på vinsten när jag lägger upp tävlingen.


Lite siffror!

Detta är bloggspot´s räknare som tyvärr inte visa unika besökare,
för då hade jag haft 595 besökare igår.


Detta är Susnet - statistik för din hemsida
och visa unika besökare.
Igår hade jag 180 besökare vilket va 7 mer än mitt förra besöksrekord.

Längst  ner i bloggen kan ni se statisktk för
idag, vecka och totalt.

Så nu vet ni lite om mina besöks siffror.
Ha en bra dag!




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...