tisdag 23 augusti 2011

Nu är den klar!


Nu har jag satt ihop en mönster bok, tack vare min fantastiska testvirkade.
Som ha hjälpt mig att rätta alla mönster.

Än så länge kommer det bara att vara en E-Bok,
och säljs som PDF fil.

Så här ser framsidan ut.

Innehållet.
E-Boken innehåller 18 mönster och är på 30 sidor.
Pris: 100kr

För er som köpt mönster tidigare för 100kr eller mer
få ni köpa boken för 50kr.


Detta fira vi med en
"snabbtävling"
ikväll 21.00 är de dax för min tredje snabbtävling.

Som går ut på att jag lägger upp tävlingen 21.00,
av dom 10 som först kommenterar,
dra jag 3 vinnare som får denna E-Boken.

Hoppas ni vill vara med ikväll! :)

16 kommentarer:

  1. Vilken rolig tävling, klart jag vill vara med!

    Mvh Agneta

    SvaraRadera
  2. En trevlig tävling gillar dina fina saker du virkar vill klart var med
    Mvh Maria

    SvaraRadera
  3. Kul! Jag kommer självklart sitta redo!
    Kram Mona

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni är med på att tävlingen börja ikväll 21.00. Gäller alltså inte kommentarerna i detta inlägg.

    Hälsningar Catarina

    SvaraRadera
  5. ohh jag skulle absolut vilja vinna denna bok... är tack vare din blogg som jag har lärt mej virka precis :) skulle va sååå kul att kunna göra så fina saker som du gör :)

    SvaraRadera
  6. Var lite klumpig när jag kommenterade sist, menade att jag ska vara med ikväll..
    Om jag inte har turen att vinna, kommer jag nog att lägga en beställning ;0)

    Mvh Agneta

    SvaraRadera
  7. Vilken rolig tävling, men roligast av allt är att du gjort detta mönsterhäfte. Så jättekul för alla som vill virka kakor och bakelser! Själv är jag ju mer för barnkläder, så jag står över denna tävling till förmån för någon annan som verkligen vill vinna.
    Toppenbra jobbat i varjefall!
    kram
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Klart jag vill vara med :) super kul

    kram Petrisen

    SvaraRadera
  9. Grattis till din fina bok!Hoppas att du får sälja många.
    Kram
    Catarina

    SvaraRadera
  10. Tack ska ni ha alla =) Blir så glad av att läsa era kommentarer.

    Kram till er

    SvaraRadera
  11. Grattis till "virka liten kaka" Del 1. Vad kul med en mönster E-Bok. Vill ha så jag kan lära mig virka:)Jenniefer

    SvaraRadera
  12. Måste säga att jag blir imponerad av dina fina konstverk! Man blir ju motiverad både till att virka och att fika ;D
    Tror jag hittat mig en ny hobby här!

    SvaraRadera
  13. Vilken rolig sida och vilka fina mönster.

    Vore roligt vara med i utlottningen av bokaen för att virka upp ett helt kakfat.

    SvaraRadera
  14. Vilken rolig tävling, klart jag vill vara med!


    MvH Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...