måndag 29 augusti 2011

Grodbakelse, flytt m.m!

God kväll!
Här packade de och fixas inför flytten på onsdag.
Fick iallafall virkat en grodbakelse igår kväll.

Mönster från Sandra Morén (virka sött), virkar aldrig annars från andras mönster.
Men fick en beställning på denna och
frågade Sandra om jag fick sälja en liten groda och det va helt ok.


Här ha vi grodan ihop med tårtbiten och hallonkakan.



I fredags hade vi lite hejdå träff på Harrys.


Hoppas så klart att vi kan ses trots att vi flyttar.
Ni är så välkommna till oss i Halmstad.
Tack för ni kom, hade en jätte trevlig kväll.


Idag tog Daniel och Lucas ner staketet vi hade på baksidan.
De ösregnade, men Lucas va lika glad för det.

Hjälper pappa.

Blev kallt om dom små händerna,
och lyckade faktist rota fram hans vantar blad all packning.


Sen somnade han gott i soffan.

Fullt med packning. Men snart, snart flytta vi.

Daniel va nere och hämtade ut en ny plattång till mig.
Min förra gick sönder så fick en ny modell + 510 kr tillbaka.
Dom måste gjort något galet.
Men inte mig emot =)

Nu ska jag skicka ut flytt sms.
Så jag få massor med grattis kort på fredag ;)
God natt Kram

3 kommentarer:

  1. Ja det är mycket med flyttningar, man har som vanan inne här kan man säga. :)

    Visst blev dom bra, jag blev nöjd. :)
    Ja precis, fick inte munken som jag ville först. Men på ett ungefär så där, blev det nog ganska bra.
    Ja så gott som alltid använder jag Tilda, men har även restgarner hemma jag kan använda mig av, plus att jag fick donerat virkgarn av en på FB.

    SvaraRadera
  2. Skönt att somna i soffan efter att man varit ute i regnet!

    Lycka till med flytten nu!

    Kram Alexandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...