lördag 9 juli 2011

Testvirkarna!

Ni som nyligen börjat följa min blogg
kanske undrar vad testvirkare inebär.

Jag skicka ut ett mönster i taget till
som kolla om jag stavat fel eller något annat jag ska lägga till/ta bort.
Och hur resultatet blir.
Efter varje mönster är rättat och klart,
läggs de upp under fliken köpa mönster  högst upp på sidan.
Vill du köpa mönster skickar du ett mail till virkalitenkaka@hotmail.com
och skriver vilket eller vilka mönster du vill ha.


För att se alla testvirkade kakor klicka

Ha en trevlig kväll
Kram

2 kommentarer:

  1. Jodå jag ska försöka mig på en tårtbit. :)
    Jo jag såg det fanns en sida som heter namnlappar.se också när jag kollade. Inte sett det förut. Man får kolla runt lite tills man hittar det bästa, nu väntar jag på att få hem från namnband.se. Hur är dom i jämförelse med där du tar ifrån?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...