onsdag 29 juni 2011

Sol, bad och inköp!

God kväll.
Ska snart gå och lägga mig men tänkte först göra ett inlägg här.
Idag ha varit riktigt varmt och skönt
så eftermiddagen har vi tillbringat på standen.
Liam va verkligen glad i att bada medans Lucas (store pojken)
frös och ville upp.
Vi köpte en liten uppblåsbar badleksak nått i stil med en kanot,
som båda killarna satt och guppade i.
Jätte söta va dom, synd vi inte hade kameran med oss.

Efter de så åkte jag till hobby affären och
köpte mer cellofanpåsar som jag hade beställt samt presentsnöre.
Sen vidare till garnaffären för att inhandla några små nystan.

Ha även beställt visitkort idag,
de blev lite tokigt då jag råkade klicka hem 500 st.
Fatta inte riktigt hur de gick till
men nu behöver jag nog aldrig mer beställa visitkort!


God natt!



3 kommentarer:

  1. Snygg bakgrund på bloggen!Visitkort är det väl alltid bra att ha. Men jag tror som du själv säger, att det räcker nog ett tag i alla fall.
    Kramar//Tina

    SvaraRadera
  2. Är detta sådana pyttesmå nystan du har köpt där?

    SvaraRadera
  3. Dessa är mini små på 10 gram. Dessa köpar jag nere i garn affären. Ska fråga om dom säljer sånna på garnaffären.se med men se finns inte på hemsidan.

    Tack, ja jag tycker de blev bra så här.

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...