lördag 7 maj 2011

Award

Jag ha fått en award
Tusen tack, är otroligt glad över fått min första award.
Har bloggat i mindre än två månader så det är verkligen roligt.
Tack Christel!

Med Awarden följer att man skall berätta 8 saker om sig själv.
Detta blir inte lätt men ska försöka hitta på något! =)

1. Gillar att åka vattenskidor

2. Kan inte engelska (men vill gärna lära mig någon gång)

3. Är mer mörkrädd inne än ute

4. Trots att jag extra jobbat i blommaffär
är hälften av våra blommor i plast

5. Ha aldrig gillat att sova borta
(mamma & pappa fick köra 72 mil för att hämta mig en gång)

6. Älskar fetaost och smörgåsgurka

7.  Min "dröm bil" är en  Dodge Ram

8. Jag röker inte

Jag skickar vidare Award till

 Har också nyligen startat en blogg,
där hon dela med sig av sina fina mönster

Sandra som har varit en inspiration till min virkning,
min första lilla Barbie prinsesstårta har jag gjort efter hennes mönster

Är otoligt imponerad av hennes fanasktiska skapelse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...