fredag 18 januari 2013

Svar på kommentar!

Jag är så glad för alla  fina kommentarer jag har fått sen jag börja virka och blogga. 
Inte ett enda ont ord, förens idag!
Blev så paff över denna kommentar som jag fick innan idag. 

 "HEJ 
DET ÄR EMMA PERSSON 
SOM TYCKER ATT DIT MÖNSTER ÄR DET FULASTE JAG NÅGONSIN HAR SET 
OCH DET DUMMASDET JAG HAR SET 
OCK DU SOM HAR DEN BLOGGEN ÄR SÅ HIMMLA DUM OCH FUL OCH ELAK
 FÖR DU FÖRKLARAR INTE MÖNSTERET BRA 
OCH DET ÄR DU SOM SKRIVER OTYDLIGT 
OVH DU ÄR DEN SOM JAG INTE GILLAR 
FÖR DU ÄR DUMMAST I HELLA VÄRLDEN OCH FULAST I HALA VÄRDEN 
OCH ELAKAST I HELA VÄRLDEN
OCH DET SKA DU HA KLART FÖR 
OCH DU ÄR DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMAST 
I HELAVÄRLDEN
 OVH DETA ELAK 
DUMDUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUMDDUM FRÅN EMMMA PERSSON "

Snälla du Emma Persson, 
vad har jag gjort för att förtjäna denna kommentar? 
Om du tycker att min blogg är så dum och ful så tycker jag inte du ha här att göra!! 
Vet inte om detta är ett skämt eller va det ska likna, 
men de va inget kul, inte för att jag blir särskilt ledsen för kommentaren.
För jag vet att jag virka fina bakverk,
 att jag är bra och duktigt som gjort allt detta själv och de är jag stot över!! 
Tror nog att det är ren avundsjuka. 

Till er alla andra hoppas jag ni får en trevlig kväll. 
Kram Cina


23 kommentarer:

  1. Ja jag tror det handlar om ren och skär avundsjuka... Personen kan kanskeinte själv...

    SvaraRadera
  2. Helt klart en liten barnrumpa som skrivit. Ignorera och radera.

    SvaraRadera
  3. Ta inte åt dig. Kasta kommentaren inte värd att finnas på din sida ens. Dina mönster o bakverk är kanon bra. Inget att bry sig om en sådan obetydlig häxa. Njut av din kväll utan elaka neggisar. Kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Trist och tråkigt när människor gör på detta viset.
    Bry dig inte om det utan radera det glöm bort det.
    Det hörs när man läser det att det inte är någon vettig person som skrivit det. Någon som inte ens lärt sig att använda rätt storlek på bokstäverna när den skriver ett budskap.
    Nej, glöm bort det!
    Du är duktig och sprider glädje.
    Låt ingen ta det ifrån din.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen att detta är skriven av någon omogen person som lever ett trist liv med för lite uppmärksamhet.
    Dina mönster och färdiga alster är superfina och jag längtar tills din bok landar i min brevlåda :)
    Kram och god virkning!

    SvaraRadera
  6. Hon kan ju inte ens skriva! Kanske man ska lära sig skriva perfekt först själv, innan man klagar på det andra gör. Stackars människa! Hon kan inte ha det lätt!
    Dina alster är jättefina! Man blir ju smått avundsjuk själv fast man kan virka! :) Fortsätt så!
    R.S

    SvaraRadera
  7. måste ju va ett skämt eller någon som inte har alla hästar i hagen :/ Det finns idioter till allt!!!! Bra att du inte tar åt dig =)

    SvaraRadera
  8. Tråkigt...

    Det ser ut som ett barn som skrivit det.....men man vet aldrig !!!

    Bry dig inte det minsta och du är som du vet BÄÄÄÄÄÄÄST !!!

    Massor av kramar från mig till dig !

    Anki

    SvaraRadera
  9. Det kan ju inte vara på riktigt!!! Personen kan ju inte ens stava. Detta ska du absolut inte lägga energi på! Löjligt!!!

    SvaraRadera
  10. Men jösses, det måste nog ha slagit slint där... Bry dig inte det allra minsta, du gör finfina saker och dina mönster funkar visst att virka efter.
    Ha nu en toppenhelg och virka på, det gör du jättebra!

    SvaraRadera
  11. Strunta i den kommentaren - inget att bry sig om!

    Gillar verkligen dina bakverk. Min sexåring önskar sig en kanelbulle. Kommer snart med en beställning på det... och lite till. Är så trött på alla plastiga leksaker (som innehåller kemikalier och onyttiga ämnen) som finns ute i handeln - härligt då med dina bakverk som det inte gör nåt om man råkar ha i munnen och suga på.

    /Malin

    SvaraRadera
  12. Löjligt är vad det är!
    Jag fick din bok i julklapp och har virkat flera bakverk sen dess. Jag har aldrig virkat förut men tack vare dina beskrivningar så går det jättebra!

    /Miriam

    SvaraRadera
  13. Det är ett omoget inlägg med mycke avundsjuka i och som inte förstår bättre :( tråkigt sånt. Du gör fina alster och är duktig //Kram Karin

    SvaraRadera
  14. En liten sketunge som skrivit, eller nja skrivit det går ju knappt att läsa... Anna vitlycka.blogspot.com

    SvaraRadera
  15. Måste vara någon som rymt från sandlådan, illgrön i nyllet av avundsjuka, inget att slösa energi på.
    Kram Agge

    SvaraRadera
  16. Men herregud... Nån som söker uppmärksamhet eller?! Gud va fånigt och lågt! Tur att du själv vet att det du gör är fint! Och det tycker jag med!

    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  17. Bry dig inte - det är ju helt galet. Själv virkar jag med glädje kakor från din bok och mitt barnbarn kollar alltid om det finns några nya kakor bland mina som hon kan leka med - fantastisk leksaker för en 4-åring - och mitt kakfat är alltid fullt.
    Massor med kramar och tack för dina fina mönster
    Tamara

    SvaraRadera
  18. Hej
    Tror jag sett en annan konstig kommenter ngnstans från just en Emma Persson. Tror inte det är på riktigt, bara ngn omogen typ som har fått för siag att det är roligt.
    Men du och vi som läser din bligg vet ju hur duktig du är.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  19. Jag har också sett en kommentar från en Emma Persson på någon annan virkblogg. Där skrev hon något om att hon inte tänkte följa reglerna. Det måste vara någon störd person. Klart man blir ledsen över att få så knasiga kommentarer, men försök att inte bry dig. Du är bäst.
    Kram Eva.

    SvaraRadera
  20. Så tråkigt, om man ändå inte har något vettigt att säga borde inte slösa tid på att försöka få fram det… Jag älskar i alla fall dina bakverk, och dina mönster är verkligen jättelätta att följa!

    SvaraRadera
  21. Å, så tråkigt!!! Kan inte folk låta ens blogg vara i fred, bara "sabba" med trista och elaka kommentarer!!!
    Hoppas du gjort som ovan skrivit.... TAGIT BORT DEN ELAKA KOMMENTAREN!!
    Dina bakverk och annat virkat är ju jättefint på alla sätt och vis!!!
    Ha det nu så bra och hoppas personen som skrivit skäms ordentligt!!! För så skriver man inte!!!
    Ha det gott!
    mvh, Camilla i Värnamo :)

    SvaraRadera
  22. Någon som mår dåligt vill få andra att må dåligt? Vill ha uppmärksamhet? Första gången jag kommenterar här. Det enda jag har att säga är att dina bakverk är OTROLIGT läckra o jag bara önskade jag kunde åstakomman något liknande. (lyckades göra en prinsessbakelse på en workshop en gång..)

    SvaraRadera
  23. Människan är väl inte frisk nånstans. ;-) Ren och skär avundsjuka så skit i detta och ta inte åt dig.Alla vet att du gör jättefina saker, hade du inte gjort det så hade du inte varit så populär....fniss..
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...