onsdag 26 december 2012

Jul bilder!

Här kommer lite jul bilder!
 
Pepparkakshuset som jag och Lucas gjorde.
Mumin familjen har flyttat in och verka trivas bra !
 
Jämte pepparkakshuset står de lilla tomtelandet på mitt tårtfat.

Mormor och gammelmormor va på besök förra veckan.
Här sitter pojarnas gammelmormor (min mormor) med Liam.

Jul pyntat.

Lucas gillar att leka med mumin familjen.

Lite jul fika.
Lucas med sin mormor, (min mamma).

Gillar de tre fina tomtarna.

Lucas och Liam hjälper mig att baka lussebullar.

Min fina lilla tomtenisse, Liam.

Dukat inför lördagens besök.


Fler bilder från tv rummet.

Julemys i köket.
 
Hade en jätte fin jul hemma hos oss.
Lägger säkert upp någon bild på de senare.
 
God fortsättning Kram
 
 


2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder och vad ung mamma och mormor du har. Älskar din blogg. Mvh Monica från Jakobstad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Min mamma va bara 18 år när hon fick mig och min mormor 21 när hon fick mamma. Så dom är väl rätt unga.

      Gott nytt år Kram Cina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...