tisdag 23 oktober 2012

Göteborg!

Vi är nu i Göteborg på Drottning Silvias Barn Sjukhus.
Just nu sitter jag och Daniel på rummet
och väntar på att Liams undersökning ska vara klar.
Lite bilder från igår och idag.

I bilen på väg till sjukhuset.
 
Framme.
 
Inne på hotellet, Liam äter glass.
 
Gick ut och åt på kvällen.

Jag har inhandlat en ny jacka och nya stövlar.
 
Hejdå rummet, klockan är 6.30 på tisdag morgonen.
 
Snabb frukost, Liam fick inte äta så vi åt i omgångar,
så han slapp att sitta och titta på.
 
Väntar på att pappa ska parkera bilen.
 
Liam är och gör undersökningen,
jag försöker tänka på annat genom att virka på min mössa.
 
Hämta packningen i bilen.
Natten till onsdag får vi sova på sjukhuset,
då de va fullt på hotellet.
 
Idag (onsdag) är vi hemma igen
och allt har gått bra.
Men de kommer ta tid innan vi får svar på proverna.
Liam har varit jätte duktig
och hela dagen i går va han tvugen att ligga stilla
vilket han gjorde jätte bra.
 

6 kommentarer:

  1. Blir det en ny mössa nu istället för den som krympte?? Lycka till med lille Liam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det fick de bli. Vänta på mer garn så ska jag virka en natur vit mössa också.

      Kram Cina

      Radera
  2. Stor KRAM till dig och lille Liam!!

    SvaraRadera
  3. Men jösses! Hur är det med lill-killen? Ska ni göra ngt ingrepp, eller är det undersökningar?? Hoppas ni mår ok! Stor kram V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Han har gjort en leverbiopsi, pga att han har för höga lever värden.
      Allt gick bra men vi har inte fått svara på det ännu. Vi mår bra, ni med hoppas jag kramar

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...