torsdag 15 november 2012

Badrumms renovering!

I början av spetember började arbetet med vårat ena badrum.
Vi anlitade Comfort och trodde att detta skulle bli bra,
men tyvärr har varit mycket strul
och flera saker som har fått göras om.
 
Men nu äntligen är det klart!
Se för och efter bilder..
 
FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE

EFTER
 
FÖRE

EFTER

Denna takdusch är vi väldigt nöjda med,
Damixa heter märket.

Blev en taksport med dimmer,
mys belysning!
 
Efter alla ändringar är vi nöjda med vårt nya barum.
 




2 kommentarer:

  1. Ingen bebis ännu! *sliter av mig håret* GAAAAH! :)

    Va snyggt ert badrum vart! Vi renoverade vårt i somras, men jag har inte kommit mig för att lägga upp efter-bilder på bloggen ännu. Men det ska komma, är tanken. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte.. hur många dagar över tiden är det nu? Kommer nog i helgen, lördag natt gissa jag på !

      Ja, tänkte att de kunde vara kul att se för och efter bilder, tycker jag du ska lägga upp.

      Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...